شناسهٔ خبر: 223820 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر نماینده ولی فقیه از خدمات مدیرکل راهداری مازندران در راستای ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی

مازندران نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری، از تلاش‌های مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این استان در راستای ایمن‌سازی جاده‌ها، تسهیل تردد مسافران و بهسازی زیرساخت‌های راه‌سازی تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران)، آیت‌الله محمدباقر لایینی در نشستی با محسن محمدنژاد، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران، نقش حوزه راهداری را در توسعه اقتصادی و اجتماعی مازندران کلیدی خواند و از عملکرد شبانه‌روزی کارکنان این اداره‌کل به‌ویژه در ایام پرتردد و شرایط دشوار جوی قدردانی کرد.

ایمنی؛ اولویت خدمت‌رسانی

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر اینکه اقدامات راهداری مصداق بارز خدمت به مردم است، به اهمیت حیاتی ایمن‌سازی راه‌ها در کاهش سوانح و روان‌سازی ترافیک اشاره کرد. وی همچنین از نوسازی ناوگان، به‌کارگیری فناوری‌های نوین و بهسازی زیرساخت‌ها به عنوان نقاط قوت عملکرد اداره‌کل راهداری مازندران یاد کرد.

نقش‌آفرینی در عرصه‌های اجتماعی

آیت‌الله لایینی همچنین از خدمات جانبی این مجموعه در تأمین حمل‌ونقل کالاهای اساسی و مشارکت در فضاسازی‌های محیطی و فرهنگی تقدیر کرد و این اقدامات را نشانی از مسئولیت‌پذیری اجتماعی این دستگاه اجرایی دانست.

در پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر از محسن محمدنژاد، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، تجلیل شد.